Mot :    Pseudo :           

Bonjour tout le monde

Attention : Encore une nouvelle arnaque PAYPAL

CENTRAL CLAIM OFFICE, MACHESTER CITY
61B Ashbourne Avenue,
Manchester, NW11 0DT,
United Kingdom
REF: SR000847

CONGRATULATION SELECTED WINNER,

The Paypal Payback raffle draw conducted in July 2008, the results has just been released today. And we wish to announce to you that you have been selected as one of the lucky winners of Paypal promotion draw with a Ticket No: A0258176X, REF: SR000847 making you the winner of the total Prize of ONE MILLION POUNDS STERLING (1,000,000.00 GBP).

How do I claim my prize?
All claim will be verified by our agent company, you are therefore require to send corresponding mail notice for claim to the payment bank with the information along with your Name Address, Sex, Age, Nationality, Occupation and Telephone Number.

Upon confirmation of your status, your prize fund will made available for payment by our paying banks.Your total winning prize is deposited in a Bank in Manchester city,England to complete the final remittance process on the release of your paypal prize.

Below is the prize deposit track numbers: NTR11/02KVW12-10SP, you should indicate this number and your winning amount in your communication with the bank.

Find below the contact details of the paying Bank.

SCOTIA BANK PLC
12, THROGMORTON AVENUE DRAPERS GARDENS,MANCHESTER CITY EC2N 2DL
UNITED KINGDOM
Contact person: Sir David Fell
Director of Funds Transfer
Tel: +447045764763
Fax:+447005976791
Email: sb.transferunit@live.com

Congratulate again and we wish you more chances. As part of our security protocol, you are advised to keep this notification confidential to avoid impersonation.

Hernández Francisco Adrián
Europe Organizing Committee
Manchester City Central Claims Office
=======================================================
Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved.

Liens sponsorisés
Inscrivez-vous ou connectez-vous pour masquer ceci.

Tu ne veux pas donner quelques explications ???

------------------------------ Qui mange une noix de coco, fait confiance à son anus !
Répondre à casimir64

Je recois tous les jours un message de ce genre et ce depuis le 28/06/2008. Je ne sais comment ecapper à ces escros !... Si tu as une idée.

Répondre à jackte

Sur ta boite mail ?
Quel fournisseur (hotmail, yahoo, wanadoo...etc...) ?

------------------------------ Qui mange une noix de coco, fait confiance à son anus !
Répondre à casimir64

Je recois tous les jours un message de ce genre et ce depuis le 28/06/2008. Je ne sais comment echapper à ces escros !... Si tu as une idée.

Répondre à jackte

J'ai plusieurs fournisseurs (AliceAdsl, Hotmail, yahoo et gmail). Tous les messages arrivent par AliceAdsl. Mon mail figure sur des documents commerciaux !... A priori il n'est pas possible de trouver l'origine (US, UK, CZ, PL etc..

Répondre à jackte

Sur ta boite mail ?
Quel fournisseur (hotmail, yahoo, wanadoo...etc...) ?

Répondre à casimir64

Et je suppose que l'adresse d'envois change continuellement ?

Répondre à casimir64

Oui bien sure ils sont rusés les cannards. Ils sévissent sur le web depuis au moins 18 mois selon les différents forums de plus dans le monde entier.

Répondre à jackte

Ah ouais la ta pas le choix, si tu veux ne plus être emmerder il te faut changer d'adresse mail !!

je pense

Répondre à casimir64

ça existe les filtres..

Cherche pour ce que tu as là sinon y'a thunderbird qui est nikel

Répondre à geloblackeagle

geloblackeagle a écrit :

ça existe les filtres..

Cherche pour ce que tu as là sinon y'a thunderbird qui est nikel

Même si l'adresse d'envois change tout le temps ton filtre fonctionne ???

Répondre à casimir64
Tom's Guide > Forum > Discussions Générales > Arnaque PAYPAL
Aller à :

Il y a 2051 utilisateurs connus et inconnus. Pour voir la liste des connectés connus, cliquez ici.

Attention

Vous allez répondre sur un sujet resté inactif pendant plus de 6 mois.
Assurez-vous d'apporter des éléments nouveaux à la discussion avant de poursuivre.

Répondre Annuler
Liens