Tom's Guide > Forum > Etudes / Travail > lettre de motivation en anglais

lettre de motivation en anglais

Forum Etudes / Travail : lettre de motivation en anglais

TomsGuide.com : 800 000 inscrits répondent à toutes vos questions high-tech et informatique. Pour obtenir de l'aide, inscrivez-vous gratuitement !
Mot :    Pseudo :           

Bonjour,

Je dois réaliser une lettre de motivation en anglais, et mon gros problème est que je n'ai plus fait d'anglais depuis maintenant 5 ans et demi. Quelqu'un pourrait-il me corriger cette lettre que j'ai commencée?
Merci :

"I would apply for a technical assistant job in the Badley Ashton & Associates Ltd. I found your job offer in the Internet website "earthworks-jobs.com". This job would interess me because I like geophysics work.
A year ago, I have been graduated in physics sciences at the Université de Liège, Belgium. During this year, I made researches in glaciology modelisation in collaboration with the Université Libre de Bruxelles laboratory. The subject of my work was "Dynamique de la ligne d'ancrage des calottes marines, comparaison de différents modèles".
Currently, I am studying for a Master in géophysics in Grenoble, France. In 2008, I will have a research stage about geomagnetism.
A speak fluent French and I have bases in English and German. If my profile interests you, I will improve my English and it will be a great experience.
About my qualification, I can use products from MSoffice and also have bases in programmation (Java, C/C++) and in Latex redaction.
It will be great to work with geologists and to have formation in your group because I used to work with physicists and I enjoy working with different people who think sometimes differently."

J'attends de vos nouvelles!

Liens sponsorisés
Inscrivez-vous ou connectez-vous pour masquer ceci.
Tom's Guide > Forum > Etudes / Travail > lettre de motivation en anglais
Aller à :

Il y a 594 utilisateurs connus et inconnus. Pour voir la liste des connectés connus, cliquez ici.

Attention

Vous allez répondre sur un sujet resté inactif pendant plus de 6 mois.
Assurez-vous d'apporter des éléments nouveaux à la discussion avant de poursuivre.

Répondre Annuler
Liens