Bonjour,
Voila, j'ai un compte paypal avec de l'argent dedan, mais il n'est pas verifier. Je ne peut actuellement pas le mettre mon numero de carte pour des raisons personelles. Voici l'email que j'ai ressu:
Code :
Dear PayPal Member,
During our regularly schedule account maintenance and verification we have detected a slight error in your billing information on file with PayPal.
This might be due to either following reasons:
- A recent change in your personal information (i.e. change of address)
- An inability to accurately verify your selected option of payment due an internal error within our processors.
We need you to confirm your identity in order to regain full privileges of your account.
If this is not completed by November 03, 2007, we reserve the right to terminate all privileges of your account indefinitly, as it may have been used for fraudulent purposes.
- Click on the link below:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr.php?cmd
- Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access.
-----------------------------------
Disbursement Options
-----------------------------------
1. Your remaining account balance can be used to provide refunds to your
buyers (if applicable).
If you choose to provide refunds to your buyers, please provide a list of
transaction IDs for the buyers that you would like to refund.
OR
2. Your remaining funds will be held in your PayPal account for 180days
from the date your account was limited. After 180days, you will be notified
via email about how to receive your remaining funds.
We thank you for your prompt attention to this matter and regret any
inconvenience this may cause.
Sincerely,
PayPal Account Review Department
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and
you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link located in the top right corner of any page. If
your inquiry is regarding a claim, log in to your PayPal account and go to
non pas du tout. Ils ont apparement un problème avec leur serveur et ton compte présente une erreur.
Dans ces cas et pour ne pas voir le compte utilisé de manière frauduleuse, ils vont te demander de prouver ton identité.
Pour cela va sur le site de paypal (n'utilise pas le lien de l'email des fois que ce soit du fishing) et suit les instructions. Ils vont te demander d'envoyer par fax ou courrier des copies de documents genres facture de gaz ou autre histoire de prouver que tu es bien le propriétaire du compte.
Moi ils me l'avais fais car quelqu'un avait tenter de pirater mon compte.
Résultat compte paypal bloqué pendant une semaine mais je n'ai pas perdu d'argent alors que le pirate avait tenté de faire passer une transaction de plusieurs milliers d'Euro.
------------------------------S.H.A.R.P. (Skinhead against racial prejudice)
seblacour nous explique que :les maths ca régit tout, même ton pc, qui finalement fonctionne uniquement à partior de relation en binaire 1+1=2 qui multiplié a l'infini donne cette magnifique machine
Répondre à G-Style
2 jours...après plus de compte,plus d'argent.
Ensuite il te retire ta maison,il la vende.
Ensuite on sait pas ce qui peut se passer...tout peut arriver avec PAYPAL...
Vous allez répondre sur un sujet resté inactif pendant plus de 6 mois. Assurez-vous d'apporter des éléments nouveaux à la discussion avant de poursuivre.