Tom's Guide > Forum > Etudes / Travail > anglais critique restaurant

anglais critique restaurant

Forum Etudes / Travail : anglais critique restaurant

TomsGuide.com : 800 000 inscrits répondent à toutes vos questions high-tech et informatique. Pour obtenir de l'aide, inscrivez-vous gratuitement !
Mot :    Pseudo :           

Bonjour
Y a t il des fautes dance ce texte merci de me le corriger

The restaurant "Le rendez vous " is situed in Nancy next the train station.The restaurant opens seven day a week.The restaurant room is very beautiful and clean . He proposes 3 menus and " a la carte".THe carte of wine gives a large selection of wines from various contry.The staff people is very helpful.The carte changes with the seasons. The food is very excellant.The portion isn't for the small eat, it's very reasonable.I advise you tahe menu with the speciality of Provence.It was delicious. It was composed of nizza salad with olive oil dressing, lambcotlet with provencal vegetables gratins and creme brulée in lavender.You have the choises to sit inside in the restaurant room or outside in the splendid terrace

Liens sponsorisés
Inscrivez-vous ou connectez-vous pour masquer ceci.

trogloti a écrit :

Bonjour
Y a t il des fautes dance ce texte merci de me le corriger

The restaurant "Le rendez vous " is situed in Nancy next the train station.The restaurant opens seven day a week.The restaurant room is very beautiful and clean . He proposes 3 menus and " a la carte".THe carte of wine gives a large selection of wines from various contry.The staff people is very helpful.The carte changes with the seasons. The food is very excellant.The portion isn't for the small eat, it's very reasonable.I advise you tahe menu with the speciality of Provence.It was delicious. It was composed of nizza salad with olive oil dressing, lambcotlet with provencal vegetables gratins and creme brulée in lavender.You have the choises to sit inside in the restaurant room or outside in the splendid terrace

Oui il y a des fautes et il me semble que l'ecriture est assez maladroite...

un restaurant n'est pas un etre humain, donc "he" n'est pas le pronom approprié.

"Advise" n'est pas a mon avis le verbe adequat pour ce que tu voulais dire...
Mais mon anglais etant limité je laisse a d'autres le soin de corriger nettement mieux que moi

Répondre à Elhana

c est pour demain merci de m'aider

Répondre à trogloti
Tom's Guide > Forum > Etudes / Travail > anglais critique restaurant
Aller à :

Il y a 249 utilisateurs connus et inconnus. Pour voir la liste des connectés connus, cliquez ici.

Attention

Vous allez répondre sur un sujet resté inactif pendant plus de 6 mois.
Assurez-vous d'apporter des éléments nouveaux à la discussion avant de poursuivre.

Répondre Annuler
Liens